Apple Excellence Series 3. esemény december 5-én

ITIL®4 nemzetközileg akkreditált tanfolyamok (alap, haladó)

ITIL®4 nemzetközileg elismert tanfolyamok (alap és haladó) 

MIÉRT FONTOS A SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT?
A mindennapi életünk és munkával töltött tevékenységünk ma már szinte elképzelhetetlen különböző szoftverek közvetlen vagy közvetett használata nélkül.
E szoftverek fejlesztése, megbízható és garantált működtetése, valamint működőképességének biztosítása jellemzően távolról – nagy megbízhatóságú hálózatokon keresztül működő távoli adatközpontokból, ún. „felhők”-ből – történik. A magas fokú automatizáltság mellett azonban mindez nem lenne lehetséges megfelelő emberi felügyelet és kreativitás, valamint partneri együttműködés és támogatás nélkül.
A szolgáltatásmenedzsment azért kulcsfontosságú, mert ez biztosítja a szolgáltatások és az ezekhez szükséges (technikai, szervezeti, partneri és folyamatjellegű) erőforrások integrált, értékorientált és hatékony megszervezését.

MIÉRT ITIL?
Az ITIL mögött az IT-szolgáltatásmenedzsment globálisan elterjedt „best practice”-ei, azaz bevált gyakorlatai állnak, melyek nemcsak a szolgáltató, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevő szervezetek számára is nélkülözhetetlen ismereteket és tapasztalatokat jelentenek.
Az ITIL ezen bevált gyakorlatok közvetítésére és megosztására fókuszál.

Az ITIL®4 a korábbi változat ( v3 ) által ajánlott IT szolgáltatásmenedzsment számos lényegi elemét megőrizve korszerűsíti az ITIL-t a már bevált ITSM-képesség legtöbbjének újraértelmezésével. Az ügyfélélmény, az értékfolyamok és a digitális átalakulás tágabb kontextusának képességei mellett már olyan új munkamódszerek befogadását is támogatja, mint a Lean, az Agile és a DevOps. Az ITIL®4 az együttműködés, a fokozatosság, az ésszerű automatizálás, az újrahasznosítás és a rendszerben gondolkodás fontosságát hangsúlyozza, miközben teljes körű, skálázható működési modellt kínál technológiára épülő termékek és szolgáltatások kivitelezésére és üzemeltetésére.

ITIL®4 Certification Shame

A TANFOLYAMI KÍNÁLATUNKRÓL

Az ügyfelek igényeire szabva az ITIL®4 Foundation megismerését cégünk 2, 3 és 4 napos változattal támogatja:

1-2. nap: az ITIL®4 alapszintű ismertetése; a sikeres ITIL®4 alapvizsgához szükséges képességek átadása - 2 napos tanf. - ITILFND
3. nap: a sikeres vizsga érdekében a házi feladatok, gyakorló és vizsgafeladatok gyakorlása és megbeszélése, az alap ITIL jógyakorlatok mélyebb megismerése - 3 napos tanf. - ITILFND+ 
4. nap: a sikeres vizsga érdekében a további ITIL jógyakorlatok fogalmainak mélyebb megismerése, gyakorlás - 4 napos tanf. - ITILFND*

További részleteket az alaptanfolyam három verziójának leírásaiban találnak.

Az alábbi ITIL® tanfolyamaink közül választhat a 2024-es évben is:

Kód
Tanfolyam
Idő
Nettó ár/fő + ÁFA
nov.
dec.
jan.
febr.
márc.
Kód:
ITIL-PIC
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
435 000
nov.:
-
dec.:
-
jan.:
-
febr.:
-
márc.:
-
Kód:
ITILFND*
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
409 000
nov.:
18
dec.:
09
jan.:
20
febr.:
24
márc.:
24
Kód:
ITILFND+
Idő:
3 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
359 000
nov.:
18
dec.:
09
jan.:
20
febr.:
24
márc.:
24
Kód:
ITILFND
Idő:
2 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
289 000
nov.:
18
dec.:
09
jan.:
20
febr.:
24
márc.:
24
Kód:
ITILDITS
Idő:
5 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
499 900
nov.:
-
dec.:
09
jan.:
-
febr.:
-
márc.:
31
Kód:
ITIL-CAI
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
435 000
nov.:
-
dec.:
-
jan.:
-
febr.:
-
márc.:
-
Kód:
ITIL-CDS
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
435 000
nov.:
-
dec.:
02
jan.:
27
febr.:
-
márc.:
17
Kód:
ITIL-DSV
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
435 000
nov.:
-
dec.:
16
jan.:
-
febr.:
10
márc.:
-
Kód:
ITIL-HVIT
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
435 000
nov.:
25
dec.:
-
jan.:
-
febr.:
17
márc.:
-
Kód:
ITIL-MSF
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
435 000
nov.:
18
dec.:
-
jan.:
06
febr.:
03
márc.:
-
Kód:
ITIL-DPI
Idő:
3 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
365 000
nov.:
11
dec.:
-
jan.:
13
febr.:
-
márc.:
10