Központi telefonszám

+36 1 799 5500

Email cím

tanfolyam@iqedu.hu

ITIL®4 nemzetközileg akkreditált tanfolyamok

MIÉRT FONTOS A SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT?

A mindennapi életünk és munkával töltött tevékenységünk ma már szinte elképzelhetetlen különböző szoftverek közvetlen vagy közvetett használata nélkül.
E szoftverek fejlesztése, megbízható és garantált működtetése, valamint működőképességének biztosítása jellemzően távolról – nagy megbízhatóságú hálózatokon keresztül működő távoli adatközpontokból, ún. „felhők”-ből – történik. A magas fokú automatizáltság mellett azonban mindez nem lenne lehetséges megfelelő emberi felügyelet és kreativitás, valamint partneri együttműködés és támogatás nélkül.
A szolgáltatásmenedzsment azért kulcsfontosságú, mert ez biztosítja a szolgáltatások és az ezekhez szükséges (technikai, szervezeti, partneri és folyamatjellegű) erőforrások integrált, értékorientált és hatékony megszervezését.

MIÉRT ITIL?

Az ITIL mögött az IT-szolgáltatásmenedzsment globálisan elterjedt „best practice”-ei, azaz bevált gyakorlatai állnak, melyek nemcsak a szolgáltató, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevő szervezetek számára is nélkülözhetetlen ismereteket és tapasztalatokat jelentenek.
Az ITIL ezen bevált gyakorlatok közvetítésére és megosztására fókuszál.

Az ITIL®4 a korábbi változat ( v3 ) által ajánlott IT szolgáltatásmenedzsment számos lényegi elemét megőrizve korszerűsíti az ITIL-t a már bevált ITSM-képesség legtöbbjének újraértelmezésével. Az ügyfélélmény, az értékfolyamok és a digitális átalakulás tágabb kontextusának képességei mellett már olyan új munkamódszerek befogadását is támogatja, mint a Lean, az Agile és a DevOps. Az ITIL®4 az együttműködés, a fokozatosság, az ésszerű automatizálás, az újrahasznosítás és a rendszerben gondolkodás fontosságát hangsúlyozza, miközben teljes körű, skálázható működési modellt kínál technológiára épülő termékek és szolgáltatások kivitelezésére és üzemeltetésére.

A vizsgagarancia keretében mindenkit, aki az IQSOFT-nál vett részt alap, vagy haladó ITIL tanfolyamon, további díj fizetése nélkül megillet az a „garanciális” szolgáltatás, hogy egy esetleges sikertelen vizsga esetén, újból részt vehet a szóban forgó tanfolyamon, illetve személyes vizsgafelkésztő konzultációt kérhet az oktatóktól. Mindkét esetben tehát csak a vizsga díját kell újra kifizetnie.

ITIL®4 Certification Scheme

TANFOLYAMI KÍNÁLATUNKRÓL

Az ügyfelek igényeire szabva az ITIL®4 Foundation megismerését cégünk 2, 3 és 4 napos változattal támogatja:
1-2. nap: az ITIL®4 alapszintű ismertetése; a sikeres ITIL®4 alapvizsgához szükséges képességek átadása – 2 napos tanf. – ITILFND
3. nap: a sikeres vizsga érdekében a házi feladatok, gyakorló és vizsgafeladatok gyakorlása és megbeszélése, az alap ITIL jógyakorlatok mélyebb megismerése – 3 napos tanf.ITILFND+
4. nap: a sikeres vizsga érdekében a további ITIL jógyakorlatok fogalmainak mélyebb megismerése, gyakorlás – 4 napos tanf. – ITILFND*

További részleteket az alaptanfolyam három verziójának leírásaiban találnak.

Az alábbi ITIL® tanfolyamaink közül választhat:

 

Akció!

IBM Haladó LicencAkadémia képzésünk az IBM licenckonstrukciói és terméklicencelési finomságai között segít eligazodni – legyen szó üzemeltetésről, beszerzésről vagy eladásról....

219.000 Ft + ÁFA / Fő
IPR-IHLA
jún. 4. - jún. 6.
Időpontok hamarosan
Akció!

A képzést  – visszavonásig  – kizárólag interaktív online formában tartjuk. A tanfolyami díj tartalmazza a vizsga díját is. A vizsgát...

532.000 Ft + ÁFA / Fő
ITILDITS
jún. 16. - jún. 20.
Időpontok hamarosan
Akció!

A képzést  – visszavonásig  – kizárólag interaktív online formában tartjuk. A tanfolyami díj tartalmazza a vizsga díját is. A vizsgákat ...

465.000 Ft + ÁFA / Fő
ITIL-DSV
jún. 30. - júl. 3.
Időpontok hamarosan