ITIL®4 nemzetközileg akkreditált tanfolyamok

MIÉRT FONTOS A SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT?

A mindennapi életünk és munkával töltött tevékenységünk ma már szinte elképzelhetetlen különböző szoftverek közvetlen vagy közvetett használata nélkül.
E szoftverek fejlesztése, megbízható és garantált működtetése, valamint működőképességének biztosítása jellemzően távolról – nagy megbízhatóságú hálózatokon keresztül működő távoli adatközpontokból, ún. „felhők”-ből – történik. A magas fokú automatizáltság mellett azonban mindez nem lenne lehetséges megfelelő emberi felügyelet és kreativitás, valamint partneri együttműködés és támogatás nélkül.
A szolgáltatásmenedzsment azért kulcsfontosságú, mert ez biztosítja a szolgáltatások és az ezekhez szükséges (technikai, szervezeti, partneri és folyamatjellegű) erőforrások integrált, értékorientált és hatékony megszervezését.

MIÉRT ITIL?

Az ITIL mögött az IT-szolgáltatásmenedzsment globálisan elterjedt „best practice”-ei, azaz bevált gyakorlatai állnak, melyek nemcsak a szolgáltató, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevő szervezetek számára is nélkülözhetetlen ismereteket és tapasztalatokat jelentenek.
Az ITIL ezen bevált gyakorlatok közvetítésére és megosztására fókuszál.

Az ITIL®4 a korábbi változat ( v3 ) által ajánlott IT szolgáltatásmenedzsment számos lényegi elemét megőrizve korszerűsíti az ITIL-t a már bevált ITSM-képesség legtöbbjének újraértelmezésével. Az ügyfélélmény, az értékfolyamok és a digitális átalakulás tágabb kontextusának képességei mellett már olyan új munkamódszerek befogadását is támogatja, mint a Lean, az Agile és a DevOps. Az ITIL®4 az együttműködés, a fokozatosság, az ésszerű automatizálás, az újrahasznosítás és a rendszerben gondolkodás fontosságát hangsúlyozza, miközben teljes körű, skálázható működési modellt kínál technológiára épülő termékek és szolgáltatások kivitelezésére és üzemeltetésére.

A vizsgagarancia keretében mindenkit, aki az IQSOFT-nál vett részt alap, vagy haladó ITIL tanfolyamon, további díj fizetése nélkül megillet az a „garanciális” szolgáltatás, hogy egy esetleges sikertelen vizsga esetén, újból részt vehet a szóban forgó tanfolyamon, illetve személyes vizsgafelkésztő konzultációt kérhet az oktatóktól. Mindkét esetben tehát csak a vizsga díját kell újra kifizetnie.

ITIL®4 Certification Scheme

TANFOLYAMI KÍNÁLATUNKRÓL

Az ügyfelek igényeire szabva az ITIL®4 Foundation megismerését cégünk 2, 3 és 4 napos változattal támogatja:
1-2. nap: az ITIL®4 alapszintű ismertetése; a sikeres ITIL®4 alapvizsgához szükséges képességek átadása – 2 napos tanf. – ITILFND
3. nap: a sikeres vizsga érdekében a házi feladatok, gyakorló és vizsgafeladatok gyakorlása és megbeszélése, az alap ITIL jógyakorlatok mélyebb megismerése – 3 napos tanf.ITILFND+
4. nap: a sikeres vizsga érdekében a további ITIL jógyakorlatok fogalmainak mélyebb megismerése, gyakorlás – 4 napos tanf. – ITILFND*

További részleteket az alaptanfolyam három verziójának leírásaiban találnak.

Az alábbi ITIL® tanfolyamaink közül választhat:

 

Ez a 4 napos, az ITIL®4 szakértők számára készült a „Fejlesztés, működtetés és támogatás”-ról (Create,…

465.000 Ft + ÁFA / Fő
ITIL-CDS
máj. 5. - máj. 8.

A tanfolyam célja, hogy: áttekintse az ITIL®4 fogalmi keretrendszerét (framework) röviden ismertesse azokat a legfontosabb…

304.000 Ft + ÁFA / Fő
ITILFND
máj. 26. - máj. 27.

A tanfolyam kiegészítő célja (a három napos alaptanfolyamhoz képest), hogy: ismertesse az ITIL®4 által javasolt…

430.000 Ft + ÁFA / Fő
ITILFND*
máj. 26. - máj. 29.

A tanfolyam kiegészítő célja (a két napos alaptanfolyamhoz képest), hogy: ismertesse azokat a további jógyakorlatokat…

377.000 Ft + ÁFA / Fő
ITILFND+
máj. 26. - máj. 28.

Ez a 4 napos, az ITIL®4 szakértők számára készült, a „Gyorsreagálású informatiká”-ról (High Velocity IT…

465.000 Ft + ÁFA / Fő
ITIL-HVIT
máj. 26. - máj. 29.

Az ITIL®4 Specialist: Monitor, Support és Fulfil kombinált gyakorlati modul olyan informatikai szakemberek számára készült,…

465.000 Ft + ÁFA / Fő
ITIL-MSF
jún. 2. - jún. 5.