ITIL®4 Foundation vizsga MAGYARUL

Agilis alapkészségek: Konfliktuskezelés

AGKK
2 nap
229 000 Ft + ÁFA
tanfolyamkezdési időpontok:
Jelentkezem!
oktatók:

A tanfolyamról

Az agilis csapatok legfőbb titka abban rejlik, hogy a tanulást, a folyamatos fejlődést teszik a fókuszpontba. Ez nem csupán a csapattagok motiváltságát biztosítja, de azt is, hogy egy ilyen csapat, akár siker akár kudarc éri, egyre hatékonyabban képes ezekre választ adni. A kreatív munkavégzés, a megoldás megtalálásának alapja, a fejlődés és tanulás kulcsa pedig a konfliktushoz való hozzáállás. A konfliktusok a megfelelő mederben kreatív feszültséget, egymás szemszögének megismerését, új és akár ellentmondó információk befogadását és feldolgozását teszik lehetővé. Nem mellesleg a konfliktusok tudatos kezelése az egyik alapminősége a megtartó, elkötelezettséget biztosító munkahelyeknek is.

A konfliktusok, viták termékeny kezeléséhez emberismeretre, konfliktuskezelő módszerekre és eszközökre, valamint egy tágabb szemléletre van szükség.

Ez a képzés képessé teszi a résztvevőket a konfliktusok mélyebb megértésére, pozitív befolyásolására és, ha szükséges, akár generálására is.

A képzés speciális előnyei

  • a képzők gyakorló mediátorok, rendszermediátorok és agilis szakemberek
  • sok gyakorlati, a képzés során átélhető példával dolgozik
  • a sok évig csiszolt képzés rendkívül hatékony, magába sűríti azt az inspirációt és tartalmat ami az első magasszintű önálló facilitációt hozza kézközelbe
  • a képzés teljes mértékben magyar nyelvű

Kiknek ajánljuk

  • HR-eseknek, akik szeretnék hatékonyan támogatni az agilis csapatokat
  • Scrum Mastereknek - akik a konfliktuskezelés sűrűjében vannak nap mint nap
  • csapattagoknak, akik a képzés után a konfliktusok új oldalát ismerik meg és képessé válnak önállóan is feloldalni a vitákat
  • projektvezetőknek, akik új eszközöket keresnek a csapattagok megszólítására
  • vezetőknek, akik új szintű kapcsolatot, új minőségű együttműködést keresnek munkatársaikkal

Tematika

  •  A tanuló szervezet alapjai
  •  Az agilitás mint a szervezeti/egyéni tanulás útja
  • A konfliktusok szerepe a fejlődésben
  •  A figyelem szintjei, és milyen az élet az előítéleteken túl
  •  Konfliktusok gondozásának alapelemei
  •  A konfliktusok szintjei, mélysége és felszíne
  •  Tudatos konfliktus ébresztés a kreativitás erősítésére
  •  Bizalom építés a konfliktus előtt és azon túl
  •  Eszközök a konfliktusok felismerésére, mediálására, gondozására
  •  A mediátor szerepe, felkészülése, teendői, felelőssége

Kinek ajánljuk

Kapcsolódó tanfolyamok



Ajánlja másoknak is!