Az agilis csapatok legfőbb titka abban rejlik, hogy a tanulást, a folyamatos fejlődést teszik a fókuszpontba. Ez nem csupán a csapattagok motiváltságát biztosítja, de azt is, hogy egy ilyen csapat, akár siker akár kudarc éri, egyre hatékonyabban képes ezekre választ adni. A kreatív munkavégzés, a megoldás megtalálásának alapja, a fejlődés és tanulás kulcsa pedig a konfliktushoz való hozzáállás. A konfliktusok a megfelelő mederben kreatív feszültséget, egymás szemszögének megismerését, új és akár ellentmondó információk befogadását és feldolgozását teszik lehetővé. Nem mellesleg a konfliktusok tudatos kezelése az egyik alapminősége a megtartó, elkötelezettséget biztosító munkahelyeknek is.
A konfliktusok, viták termékeny kezeléséhez emberismeretre, konfliktuskezelő módszerekre és eszközökre, valamint egy tágabb szemléletre van szükség.
Ez a képzés képessé teszi a résztvevőket a konfliktusok mélyebb megértésére, pozitív befolyásolására és, ha szükséges, akár generálására is.
A képzés speciális előnyei
- a képzők gyakorló mediátorok, rendszermediátorok és agilis szakemberek
- sok gyakorlati, a képzés során átélhető példával dolgozik
- a sok évig csiszolt képzés rendkívül hatékony, magába sűríti azt az inspirációt és tartalmat ami az első magasszintű önálló facilitációt hozza kézközelbe
- a képzés teljes mértékben magyar nyelvű
Kiknek ajánljuk
- HR-eseknek, akik szeretnék hatékonyan támogatni az agilis csapatokat
- Scrum Mastereknek – akik a konfliktuskezelés sűrűjében vannak nap mint nap
- csapattagoknak, akik a képzés után a konfliktusok új oldalát ismerik meg és képessé válnak önállóan is feloldalni a vitákat
- projektvezetőknek, akik új eszközöket keresnek a csapattagok megszólítására
- vezetőknek, akik új szintű kapcsolatot, új minőségű együttműködést keresnek munkatársaikkal