Események betöltése

ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil with exam

Időtartam: 4 nap

2026. jún. 01. 09:00 - 2026. jún. 04. 17:00
490.000 Ft + ÁFA / Fő

490000 Ft + ÁFA

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil hivatalos tanfolyam és vizsga logó

Az ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil (MSF) egy kombinált, gyakorlatorientált specialist modul, amely azoknak az IT-szakembereknek szól, akik a jógyakorlatok közötti hatékony együttműködést és eredményes szolgáltatási értékfolyamokat szeretnének kialakítani és működtetni.

A tanfolyam az ITIL® 4 egyik kulcsfontosságú Specialist modulja, amely a napi operatív működéshez legszorosabban kapcsolódó menedzsment gyakorlatokra fókuszál.

A tanfolyam célja

A képzés célja, hogy a résztvevők:

  • megértsék és alkalmazzák az öt kiemelt ITIL® 4 menedzsment jógyakorlat fogalmait,
  • stratégiai és operatív szinten is képesek legyenek maximalizálni e jógyakorlatok üzleti értékét,
  • támogassák az értékteremtést és az üzleti célok elérését hatékony szolgáltatási értékfolyamokon keresztül.

A tanfolyamon feldolgozott ITIL® 4 jógyakorlatok

A modul az alábbi öt ITIL® 4 menedzsment gyakorlatra épül:

  • Incidensmenedzsment
  • Ügyfélszolgálat (Service Desk)
  • Szolgáltatáskérés-menedzsment
  • Megfigyelés és eseménymenedzsment
  • Problémamenedzsment

Mit sajátítanak el a résztvevők?

Az ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil képzés lehetővé teszi, hogy a résztvevők:

  • meghatározzák az öt menedzsment gyakorlat kulcsfogalmait, elveit, értékét és kihívásait,
  • biztosítsák, hogy az érdekelt felek megértsék az értékteremtéshez szükséges stratégiai és működési követelményeket,
  • integrálják a jógyakorlatokat a szervezet értékfolyamaihoz,
  • megértsék az egyes gyakorlatok interfészeit és szinergiáit,
  • mérőszámokat alkalmazzanak a teljesítmény javítása érdekében,
  • mérjék, értékeljék és folyamatosan fejlesszék a jógyakorlatok érettségét és hatékonyságát.

Kiknek ajánljuk az ITIL® 4 Specialist: MSF tanfolyamot?

A képzést elsősorban azoknak a szakembereknek ajánljuk, akik:

  • bizonyos ITIL® gyakorlati területeken szeretnék igazolni és elmélyíteni tudásukat,
  • operatív vagy középvezetői szerepkörben dolgoznak,
  • részt vesznek szolgáltatás-támogatási és -üzemeltetési folyamatok kialakításában vagy fejlesztésében,
  • céljuk a jógyakorlatok közötti szoros együttműködés és hatékony működés megvalósítása.

A tanfolyam kifejezetten azok számára hasznos, akik kézzelfogható, gyakorlatban alkalmazható tudást szeretnének szerezni.

ITIL® 4 Specialist: MSF vizsga – fontos tudnivalók

A tanfolyam ára tartalmazza a hivatalos, távolról felügyelt online vizsga díját (angol nyelven).

Vizsga jellemzői:

  • Időtartam: 90 perc (+23 perc nem angol anyanyelvű vizsgázóknak)
  • Kérdések száma: 60 feleletválasztós kérdés
  • Segédeszköz: nem használható
  • Értékelés: 1 pont / helyes válasz (max. 60 pont)
  • Sikeresség: 65% (39 pont)

TAKE2 pótvizsga opció

A tanfolyam megrendelésekor igényelhető TAKE2 pótvizsga
Felár: 20.000 Ft + áfa (47,5 EUR)
Ez sikertelen első vizsga esetén +1 vizsgalehetőséget biztosít.

A vizsgát minden esetben a PeopleCert szervezi.

Minősítés és továbblépés

A sikeres ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil vizsga hivatalos nemzetközi tanúsítványt biztosít, és része az ITIL® 4 Specialist minősítési útnak, amely további haladó modulok felé nyit utat.

Tematika:

Kulcsfogalmak

A résztvevők megismerik a Monitor, Support és Fulfil gyakorlatok célját és alapfogalmait, valamint ezek szerepét az IT-szolgáltatások hatékony fenntartásában, támogatásában és teljesítésében.
A tematika bemutatja, miért kulcsfontosságúak ezek a gyakorlatok a stabil működés és a folyamatos értékteremtés szempontjából.

Gyakorlati sikertényezők (PSF) és mérőszámok

A modul részletesen foglalkozik a Practical Success Factorokkal (PSF) és a kapcsolódó kulcsfontosságú mérőszámokkal, amelyek segítségével:

  • értékelhető a monitorozási, támogatási és teljesítési gyakorlatok hatékonysága,
  • mérhető a gyakorlatok érettsége és fejlettségi szintje,
  • megalapozható a szolgáltatáskiválóság elérése.

Gyakorlati folyamatok és értékfolyam-integráció

A résztvevők megismerik a Monitor, Support és Fulfil gyakorlatokhoz tartozó:

  • kulcsfolyamatokat és tevékenységeket,
  • ezek egymáshoz és más gyakorlatokhoz való kapcsolódását,
  • az értékfolyamokba történő hatékony integrálás módjait.

A hangsúly a zökkenőmentes monitorozáson, a robosztus támogatáson és az IT-szolgáltatások hatékony teljesítésén van.

Szerepkörök és kompetenciák

A tematika kitér a gyakorlatokon belüli kulcsszerepkörökre, és bemutatja:

  • hogyan pozicionálhatók ezek a szerepek hatékonyan a szervezeten belül,
  • milyen kompetenciák szükségesek a szolgáltatások monitorozásához,
  • milyen készségek támogatják a szolgáltatási igények gyors és minőségi teljesítését.

Információ és technológia

A résztvevők áttekintést kapnak arról, hogyan:

  • támogatja az információ és a technológia a monitorozási, támogatási és teljesítési gyakorlatokat,
  • járulnak hozzá az IT-eszközök és rendszerek a hatékony működéshez,
  • teremthető meg az adatvezérelt döntéshozatal alapja a szolgáltatások fejlesztése érdekében.

Partnerek és beszállítók

A modul bemutatja:

  • a partnerek és beszállítók szerepét a Monitor, Support és Fulfil gyakorlatokban,
  • az együttműködés hatékony formáit,
  • hogyan járulhatnak hozzá a külső felek a szolgáltatásmonitorozási, támogatási és teljesítési folyamatok fejlesztéséhez.

Az ITIL® képességmodellje

A tematika része az ITIL® képességmodell bemutatása, különös tekintettel:

  • a képességkritériumokra,
  • a gyakorlatok képességfejlesztésére és érettségének növelésére,
  • az iparági legjobb gyakorlatokkal és a szervezeti követelményekkel való összhangra.

Gyakorlati siker és alkalmazás

A képzés zárásaként a résztvevők megismerik a Monitor, Support és Fulfil gyakorlatok sikeres alkalmazásának stratégiáit, valamint azt, hogy:

  • hogyan támogatják ezeket az ITIL® irányelvei,
  • miként alakíthatók ki hatékony és eredményes IT-szolgáltatásmenedzsment gyakorlatok,
  • hogyan járul mindez hozzá az üzleti célok eléréséhez.

További időpontok:

Az ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil (MSF) egy kombinált, gyakorlatorientált specialist modul, amely…

490.000 Ft + ÁFA / Fő
ITIL-MSF
febr. 2. - febr. 5.

Az ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) egy 4 napos, haladó szintű specialist képzés, amely…

490.000 Ft + ÁFA / Fő
ITIL-MSF
ápr. 7. - ápr. 10.