ITIL® – Az IT szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata (ITSM best practice)
2014. február 19-én a ComputerWorld által szervezett ICT DAY rendezvényen Sarkadi-Nagy István oktatónk "Az IT-szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata" címmel tartott előadást.
A siker hozzáállás kérdése
Az elmúlt 10 év során az ITIL® közismert lett a szakmában, ugyanakkor a róla kialakult vélemények azt mutatják, hogy sok a felszínes vagy félreértett megítélés, és nem hasznosítjuk a benne rejlő lehetőségeket.
"A szolgáltatás, mint az értékteremtő munkamegosztás egyik formája a globális verseny nyomására egyre terjed; ma már nemcsak az üzlet veszi igénybe az IT szolgáltatásait, hanem az IT-szolgáltatók is rákényszerülnek, hogy egyre több támogató szolgáltatást vegyenek igénybe az üzlet/ügyfél számára nyújtott szolgáltatásportfólió versenyképes fenntartásához. Sokan szkeptikusak a folyamatok megítélésében, pedig a folyamat egy együttműködési mechanizmus egy adott eredmény elérése érdekében. Szakosodás és együttműködés, ezek hatékony megvalósítása nélkül egyetlen üzlet vagy szolgáltató sem lehet eredményes."
Az előadással közel azonos tartalmú teljes reportot a ComputerWorld oldalán olvashatja.
Az előadásról készült videó...
(Az ITIL® az AXELOS Limited bejegyzett védjegye)