Szeptember 25. - az ATS.2 Apple Tech Series következő alkalma!

ITIL® – Az IT szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata (ITSM best practice)

2014. február 19-én a ComputerWorld által szervezett ICT DAY rendezvényen Sarkadi-Nagy István oktatónk "Az IT-szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata" címmel tartott előadást.

 

A siker hozzáállás kérdése

Az elmúlt 10 év során az ITIL® közismert lett a szakmában, ugyanakkor a róla kialakult vélemények azt mutatják, hogy sok a felszínes vagy félreértett megítélés, és nem hasznosítjuk a benne rejlő lehetőségeket.

"A szolgáltatás, mint az értékteremtő munkamegosztás egyik formája a globális verseny nyomására egyre terjed; ma már nemcsak az üzlet veszi igénybe az IT szolgáltatásait, hanem az IT-szolgáltatók is rákényszerülnek, hogy egyre több támogató szolgáltatást vegyenek igénybe az üzlet/ügyfél számára nyújtott szolgáltatásportfólió versenyképes fenntartásához. Sokan szkeptikusak a folyamatok megítélésében, pedig a folyamat egy együttműködési mechanizmus egy adott eredmény elérése érdekében. Szakosodás és együttműködés, ezek hatékony megvalósítása nélkül egyetlen üzlet vagy szolgáltató sem lehet eredményes."

Az előadással közel azonos tartalmú teljes reportot a ComputerWorld oldalán olvashatja.

Az előadásról készült videó...

(Az ITIL® az AXELOS Limited bejegyzett védjegye)

címkék

Ajánlja a hírt másoknak is!